תפריט
אזור אישי סמל

פניות הציבור

עמוד תוכן גנרי

חשוב לנו לדעת מה דעתך על המרכז הרפואי לגליל.

היחידה לפניות הציבור מטפלת בתלונות ובבקשות של מטופלים ובני משפחתם/מבקרים, מסייעים ועוזרים בפתרון בעיות העלולות להיווצר בזמן טיפול או לאחר שחרור. אנו עומדים בקשר הדוק ורציף עם כלל המחלקות והיחידות במרכז הרפואי ומשמשים ערוץ ישיר בין כלל הגורמים.

הועדה לפניות הציבור- מטפלת בפניות המגיעות למרכז הרפואי. הועדה פועלת על פי נוהל עבודה מסודר, ועפ"י התחייבותה מכוח אמנת איכות השירות של המרכז הרפואי.

יו"ר הועדה הינה גב' אילנה יורה.
מזכירת הועדה- גב' הגב' עינת ברוכי, חברי ועדה נוספים הינם רופאים, אחיות ונציגים ממקצועות הבריאות המתמנים אחת לשנה ע"י מנהל המרכז הרפואי.

אנו דוגלים בשיפור השירות ומתן מענה מהיר ויעיל לכל פניה.

נשמח למילות תודה לאנשי הצוות שטיפלו בך ובבני משפחתך. אנו נשמח למסור להם את המילים!

אם ברצונכם לפנות בשאלה, הערה, בקשה או תלונה בנוגע לשירות או לטיפול הניתן לכם במרכז הרפואי תוכלו לפנות באחת הדרכים המפורטות מטה:
טלפון – 04-9107255
דוא"ל – Publicgmc@gmc.gov.il
תיבות פניות הציבור- המוצבות בכל מחלקות המרכז הרפואי.
פניה בע"פ – ניתן להגיע למשרד פניות הציבור הממוקם בהנהלה ולבקש להגיש תלונה.
בכתב – ת.ד 21, נהריה, מיקוד 22100
דף הפייסבוק המרכז הרפואי לגליל
ניתן ליצור קשר באתר

שעות הפעילות ביחידה הינן:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות: 08:00 עד 16:00.

אדם לאדם - אדם